Politica de Retur
11. POLITICA DE RETUR A PRODUSELOR COMERCIALIZATE PE www.alsacian.ro
11.1 PRINCIPII GENERALE
Alsacian Group pune la dispoziţia clienţilor săi posibilitatea
returnării produselor achiziționate online de pe website-ul
www.alsacian.ro.
Alsacian Group poate decide înlocuirea produselor returnate sau
rambursarea contravalorii acestora.
11.2 CONDIȚII DE RETUR - BON FISCAL / FACTURĂ
Pentru realizarea returului este necesară prezentarea facturii Alsacian
Group primită împreună cu produsul. Pentru finalizarea returului este
necesară furnizarea datelor de identificare (nume, prenume, adresă de
domiciliu), conform art. 319 din Codul Fiscal, și semnarea dispoziției
de plată.
11.3 SITUAŢII ÎN CARE SE POT RETURNA PRODUSELE
Dacă produsele pe care le-aţi cumpărat nu sunt mărimea sau culoarea
potrivite sau descoperiţi că nu sunt potrivite scopului pentru care
le-aţi achiziţionat, Alsacian Group vă oferă posibilitatea returnării
acestora în scopul schimbării sau rambursării contravalorii acestora.
Produsele personalizate nu se pot returna.
11.4 IMPORTANT:
Pentru a fi acceptate la retur, produsele trebuie sa fie in aceeasi
stare in care le-ati primit, să nu prezinte urme de utilizare / uzura,
urme de lovituri sau componente / accesorii lipsa sau deteriorate,
interventii neautorizate. Returnarea produselor se face in ambalajul
original, cu etichetele initiale intacte, pentru a preintampina
deteriorarea produselor in timpul transportului, certificatul de
garantie in original si toate documentele cu care a fost livrat
produsul. Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale
cadouri, trebuie returnate si acestea. Transportul produselor se va face
pe cheltuiala dumneavoastră.
11.5 ANALIZA RETURURILOR
Alsacian Group îşi rezervă dreptul de a analiza si decide acordarea sau
nu a returului pentru fiecare solicitate în parte, tinandu-se cont de
starea produsului returnat, termenul in care s-a solicitat returnarea
produsului sau conditiile in care a fost returnat..
11.6 PROCEDURA DE RETUR
Returul poate fi facut in doua feluri, pentru clientii care au cont pe
site si pentru cei care au comandat fara sa-si faca cont.
Pentru clientii care au cont pe site exista butonul „Retur” in sectiunea
de administrare a contului. Va rugam sa folositi acea sectiune, iar noi
vom fi atentionati imediat si vom demara procedura de retur.
Pentru clientii care au facut comenzi fara sa aiba un cont de client pe
site, este disponibil formularul din pagina contact. Dupa ce trimiteti
formularul, noi vom demara procedura de retur.
In ambele situatii, va rugam ca la rubrica de Observatii sa completati
cu informatiile bancare, adica IBAN, nume titular cont bancar, nume
bancă, adresă bancă. De asemenea, va rugam sa specificati foarte clar
care este motivul returului.
În cazul în care doriţi să schimbaţi produsul cu altul, sau pentru
probleme legate de garanţie, vă rugăm să completaţi urmati aceeasi
procedura descrisa mai sus, dar sa mentionati la observatii ca doriti
inlocuirea produsului.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala dvs. prin intermediul
unei companii de curierat aleasa de catre Dvs., excepție făcând
situațiile în care s-a efectuat o greșeală în cadrul procesului inițial
de livrare al comenzii. Returnarea produselor se face in ambalajul
original, cu etichetele initiale intacte, pentru a preintampina
deteriorarea produselor in timpul transportului, certificatul de
garantie in original si toate documentele cu care a fost livrat
produsul. Costul aferent returnarii produsului este costul de transport
practicat de catre compania de curierat aleasa de catre cumparator.
Adresa pentru returnarea produselor este Alsacian Group srl, DN39A, Loc.
Lazu, Jud Constanta.
11.7 DREPTUL DE RETRAGERE
Conform articolului 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014 aveți la
dispoziție 14 zile de la primirea produsului pentru a vă exercita
dreptul de retragere, adică să returnați produsul fără a vă justifica
decizia.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere, va rugam sa urmati procedura
de mai sus.
Nicio alta varianta nu este conforma cu procedura si nu va fi luata in
considerare.
11.8 RECLAMAŢII ŞI SUGESTII
Pentru orice reclamaţii şi/sau sugestii în legătura cu returnarea
produselor comercializate pe www.alsacian.ro vă rugăm să ne scrieţi pe
adresa de e-mail retur@alsacian.ro.
Aceasta politică de retur este valabilă începând cu 14.05.2022.